Közbeszerzési eljárás rögzítése

Köszönjük, hogy az elektronikus árlejtés végrehajtása érdekében honlapunkat választotta. A közbeszerzési eljárás során alkalmazandó elektronikus árlejtés eredményes lefolytatása érdekében meg kell adnia az alábbi adatokat.

Kérjük, hogy töltse ki az adatlapot, majd olvassa el a szerződés tervezetünket.

Tájékoztatjuk, hogy a szerződéstervezetet csak az adatlap mentésével tudja megnyitni.

Amennyiben a szerződési feltételeink megfelelnek Önnek, akkor a szerződés tervezetet nyomtassa ki, írja alá és pecsételje le, majd vagy digitálisan, vagy eredetben jutassa vissza számunkra.

A jóváhagyott szerződés megérkezését követően 24 órán belül beállítjuk az elektronikus árlejtést és megküldjük egy fokozott biztonságú elektronikus aláírással ellátott elektronikus levélben a meghatározott ajánlattevő belépési kódjait.

Az elektronikus árlejtés befejezését követően egy fokozott biztonságú elektronikus aláírással ellátott digitális levélben értesítjük, hogy mely rész tekintetében mely ajánlattevők tettek és milyen ajánlatot, valamint, hogy mely rész tekintetében mely ajánlattevő ajánlata az Ön számára legelőnyösebb, illetve összesítve megküldjük az elektronikus árlejtés teljes történtét is összegezve, vagyis, hogy ki és mikor lépett be a rendszerbe és milyen ajánlatot tett és mikor.

Tájékoztatjuk, hogy szerződés ellenértékének megfizetését követően, - azaz a szerződés teljesülését követően - a rögzített adatokat töröljük rendszerünkből.

Kérjük, hogy kezdje meg az adatok rögzítését!

1. lépés: Az ajánlatkérő adatainak megadása

Az Ajánlatkérő adatai rész tekintetében kérjük, adja meg:

  • A pontos nevét és székhelyének címét és elektronikus elérhetőségét, mely egyrészt a szerződéskötés érdekében szükséges, másrészt a levelezésben kerül felhasználásra.
  • Kérjük, határozza meg a kapcsolattartóját és annak elérhetőségeit is, mely az eljárás során a kapcsolattartás érdekében szükséges.
Az Ajánlatkérő adatai

2. lépés: Az eljárás adatainak megadása

Az eljárás adatai rész tekintetében kérjük, szíveskedjék meghatározni:

  • A közbeszerzési eljárás megnevezésével azt a meghatározást, amivel az eljárást kívánja röviden meghatározni.
  • Az elektronikus árlejtés kezdetének végének pontos időszak meghatározását.
  • Tájékoztatjuk, hogy az ajánlattevők számára folyamatosan rendelkezésre áll gyakorlási lehetőség az oldalunk GYAKORLAT menüjében.
  • Kérjük, adja meg a bírálati szempontok számát és, ha az ajánlati áron kívül is kíván bírálati elemet meghatározni, akkor annak megnevezését.
  • Kérjük, hogy a bírálati szempontoknál, minden egyes szempont tekintetében határozza meg, hogy emelkedő, vagy csökkenő sorrend kedvezőbb-e Önnek.
  • Kérjük, határozza meg, hogy a közbeszerzési eljárás részekből áll e, ha nem akkor csak 1 részt jelöljön meg, és a részek tekintetében adja meg a részek egyenkénti elnevezését.
Az eljárás adatai

Bírálati szempontok

Hány bírálati szempontot szeretne megadni?

A közbeszerzés tárgya

Hány részből áll a közbeszerzés?

3. lépés: Az ajánlattevők megadása

Az ajánlattevő adatainak meghatározása tekintetében:

  • Kérjük, hogy először határozza meg, hogy hány ajánlattevő kerül az árlejtés során meghívásra.
  • Ha a jelzett 15 ajánlattevőnél több, akkor kérem, ezt soron kívül jelezze az elérhetőségünkön, mert akkor az adatlapot a meghívandó mértékének megfelelően módosítjuk.
  • Kérjük, hogy adja meg az ajánlattevők nevét és székhelycímét, valamint az elektronikus elérhetőségüket.

Hány ajánlattevőt szeretne megadni?

Az 1. Ajánlattevő adatai